Blogger şablonlarının en tepesinde görünen navbar (menü çubuğu) hem çok işlevsiz hem de iyi görünmüyor. Bu çubuk şu şekilde kaldırılıyor:
Şablon > HTML'yi düzenle. Şu kodu bul,
]]></b:skin>
Bu kodun önüne şu kodu ekle:
#navbar-iframe {height:0px;visibility:hidden;display:none;}
Sonuç şu şekilde görünecek. Önizleme yaptıktan sonra şablonu kaydet.
#navbar-iframe {height:0px;visibility:hidden;display:none;}
]]></b:skin>





1 yorum:
teşekkürer
Yorum Gönder