20 Eylül 2012 Perşembe


Blogger şablonlarının en tepesinde görünen navbar (menü çubuğu) hem çok işlevsiz hem de iyi görünmüyor. Bu çubuk şu şekilde kaldırılıyor:

 Şablon > HTML'yi düzenle. Şu kodu bul,

]]></b:skin>

Bu kodun önüne şu kodu ekle:

#navbar-iframe {height:0px;visibility:hidden;display:none;}

Sonuç şu şekilde görünecek. Önizleme yaptıktan sonra şablonu kaydet. 

#navbar-iframe {height:0px;visibility:hidden;display:none;}
]]></b:skin>

Tagged: , ,

1 yorum:

Mustafa dedi ki...

teşekkürer