Bloğa yüzen nesne mi koysam acaba diye düşünüp boş boş bakınırken annem geldi:
Annem--Ne yapıyorsun kızım?
Ben--Düşünüyorum.
Annem--Niye??
Ben--???? (Kısa bir dumur anından sonra) Eeee, düşünüyorum öyleyse varım. ( bkz. Anneye niye düşündüğünün hesabını vermek:))
Annem--Ne yapıyorsun kızım?
Ben--Düşünüyorum.
Annem--Niye??
Ben--???? (Kısa bir dumur anından sonra) Eeee, düşünüyorum öyleyse varım. ( bkz. Anneye niye düşündüğünün hesabını vermek:))





0 yorum:
Yorum Gönder