12 Ekim 2012 Cuma

Bloğa yüzen nesne mi koysam acaba diye düşünüp boş boş bakınırken annem geldi:

Annem--Ne yapıyorsun kızım?

Ben--Düşünüyorum.

Annem--Niye??

Ben--???? (Kısa bir dumur anından sonra) Eeee, düşünüyorum öyleyse varım. ( bkz. Anneye niye düşündüğünün hesabını vermek:))


0 yorum: