12 Ekim 2012 Cuma

 Bilgisayarlardan ve internetten hiç anlamayan ama niyeyse her şeye meraklı olan annem benden e-posta adresi istiyor:

Annem--Ben de e-posta istiyorum.

Ben-- Iıımm, alırız anne.

Annem--Postaneye gitmemiz gerekiyor mu?

Ben--Puahahaha

0 yorum: