Blogger'da navbar'ı (en tepedeki sevimsiz menü çubuğu) kaldırdıktan sonra, üst bilgi resminin üzerinde sevimsiz bir boşluk oluşuyor. Benim gibi boşluklardan hoşlanmayan biriyseniz ]]></b:skin> kodundan önce aşağıdaki kodu yazabilirsiniz. Height (Yükseklik) kısmına 0 yerine değer (örn: 5px gibi) girerseniz, başlık resminizin yukarıdan yüksekliğini istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Bu şekilde başlığın yerine yerleştirdiğiniz resim, üst tarafı daha iyi kaplıyor.
body #navbar {
height: 0;
}





0 yorum:
Yorum Gönder