23 Haziran 2013 Pazar

Değerli Ziyaretçim,

İletişim formunu doldurup göndermişsiniz, fakat e-posta adresinizi belirtmemişsiniz. Bu yüzden size doğrudan yanıt yazamadım. İşte sorunuz ve yanıtım:

Soru:

İyi günler yaptığınız denemeler gerçekten cesaret ister benim bir sorum olacaktı size ben saçımı palette 7.65 e boyadım kahve tonlarında oldu koyu saçımın üstüne uygulamıştım. üstelerde turunculuk yaptı sonra loreal 7.1 küllü kumrala boyadım evde turunculuk gitsin diye az da olsa gitti ama dipler yine açık renk ve küllü kumral saç uçlarımı çok koyu yaptı şimdi o %12'lik oksidan kremi uçlara sürsem sonra üzerine küllü açık bir kumral atsam nasıl olur lütfen yardımcı olur musunuz bana iki renk saçla gezmek istemiyorum :(


Saçtaki Turunculuğu Kapatma

Öncelikle geçmiş olsun. Turunculuk, gerçekten de çok can sıkıcı bir sorun.

Saç diplerindeki turunculuk, maalesef 7'li açık kumral boyalarla kapanmıyor, hatta 6.32 sıcak çikolata ile bile kapanmamıştı benimkiler. En son 6.1'le kapattım, son fotoğraflarda saçım 6.1'e boyalı ve diplerde hiçbir turunculuk yok. Tabii epey koyu bir kumral oluyor böyle.

Diplerdeki turunculuğu kapatmak için 6.1'i deneyebilirsiniz (Ben denemedim ama 6 ya da çikolata kahve de olur belki. 6.32'nin kapatmadığını biliyorum, 6.1'in kapattığını biliyorum. Diğer 6'lı tonlar da denenebilir, ama ne çıkar tam bilemiyorum)

Bir de İgora turuncu azaltıcıdan bahsedildiğini duydum, ben denemedim; ama bazı kadınların 7'li boyalara turuncu azaltıcı karıştırarak saçlarını koyulaştırmadan turunculuktan kurtulduklarını okudum. Bulabilirseniz bu turuncu azaltıcıyı da deneyebilirsiniz (Denerseniz yorumlara yazın, ben merak ediyorum, işe yarıyor mu diye).

Saçın tamamına 12'lik oksidan krem uygulamaya ben kişisel olarak cesaret edemezdim, çünkü bu açıcılar saçı bir hayli yıpratıyor.  İlk başta fark edilmese de sonradan saçlar keçe gibi oluyor. 12'lik oksidan kremi saçınızın en uçlarına ombre gibi yaptıktan sonra  6.1'e boyayıp dipleri kapatabilirsiniz.

12'lik oksidanı bu hafta saçlarımın uçlarında deneyeceğim inşallah. En kötü ihtimal uçları kestiririm diye düşünüyorum, yine de saçın tümüne 12'lik uygulamaya ben cesaret edemezdim. Saçım koyu kumral olmasın altları da mutlaka açmak istiyorum diyorsanız 12'likten değil, 6'lık oksidan kremden başlamanızı tavsiye edebilirim. Fakat dipler ve altlar arasındaki ton farkı bu şekilde de ortadan kalkmayabilir, iki farklı renk problemini kaldırmanın en garanti yolu, 6.1 gibi daha koyu bir renge boyamak.

Sevgiler,

Aslı



0 yorum: